Adresa
15000 Šabac
Koste Abraševića 3

Kontakt
063 364 487
info@biroservis.rs

KELNER – Rešenje za upravljanje ugostiteljskim objektima

KELNER je softver koji pojednostavljuje vođenje ugostiteljskog biznisa, prilagođen radu na Android i Windows platformama. Brzo i lako kreirajte porudžbine, izdajte fiskalne račune i upravljajte celokupnim poslovanjem uz minimalan napor.

2

Lako upravljanje

Intuitivan interfejs omogućava brzu obuku zaposlenih i efikasno korišćenje softvera od prvog dana.

Napredne funkcije

Podrška za kreiranje porudžbina, rezervacije stolova, podelu računa i još mnogo toga, sve u jednom rešenju.

Cloud-based rešenje

Pristupite podacima i upravljajte poslovanjem sa bilo kog uređaja, bez obzira na vašu lokaciju.

KELNER – Vaš pouzdan partner u vođenju ugostiteljstva

Kelner – softversko rešenje koje je namenjeno svim ugostiteljima pokriva rad na obe platforme tj android i windows. Naš program odlikuje veoma jednostavan korisnički interface i vrhunsko korisničko iskustvo. Lako i jednostavno za korišćenje. U samo par klikova možete kreirati porudžbinu i izdati fiskalni račun.

Rad na računaru – za sve naše buduće korisnike omogućeno je da koriste softversko rešenje na postojećim računarima. Ne morate menjati ili kupovati novu opremu

Rad na Androidu – svi kafići, restorani, kafeterije koji žele da u svom objektu imaju android uređaj, softver je moguće koristiti na  CS30 uređajima.

Backoffice – detaljno izveštavanje po svim segmentima, čiji rad možete pratiti u realnom vremenu. Pratite preko telefona rad u svom objektu. Pristupate sa bilo koje tačke gde imate internet.

Brz i detaljan – brzo i lako vodite ugostiteljstvo. Mi smo tu da vam omogućimo da na lak i jednostavan način kreirate porudžbine a da pri tome imate detaljan uvid u vaše poslovanje praćeno neophodnim izveštajima.

Cenovnik – softver za ugostiteljstvo prate dva paketa koja je moguće proširiti raznim modulima kako za e-fakture, tako i za pokretne kase na android platformi.

Troškovi – najpovoljniji softver na tržištu čija izrada i postavka sistema ide po vašim željama.

Detaljno izveštavanje – DPU lista, normativ, lager lista, analitika, troškovnik, popisna lista, magacin, dobavljači, e-faktura.

Moderan dizajn – floor plan, podela računa po artiklima ili porudžbini, rezervacija stolova, prebacivanje porudžbine sa stola na sto, promet bez naknade.

Osnovni paket

Sve što treba za dobar start
RSD 2400 Mesečno + PDV
  • Raspored stolova
  • DPU lista i normativ
  • Skladište, lager lista
  • Magacin, popis, otpis
  • 24/7 tehnička podrška

Premium paket

Kompletno rešenje
RSD 3600 Mesečno + PDV
  • Sve iz osnovnog paketa
  • Restoranski modul
  • Kuvar rola
  • Notifikacije kroz sistem
  • 24/7 tehnička podrška
Popularno